Latest Blog
Повернення товару
- Товар, що пропонується Продавцем до продажу, якщо він належної якості, не підлягає поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”» від 19.03.1994 р. № 172, якщо інше не погоджено між Продавцем та Покупцем.Покупець зобов'язується під час отримання товару зробити його огляд для виявлення механічних пошкоджень. Факт наявності механічних пошкоджень повинен бути зафіксований у момент отримання товару. Перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію під час отримання замовлення в присутності працівника служби доставки.У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, Ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію) у відділенні перевізника. У разі, якщо ви отримували посилку через поштомат, зверніться до найближчого відділення, попередньо зробивши фото біля комірки з номером поштомата. Будь ласка, повідомте нас, якщо замовлення було за передплатою, щоб ми повернули Вам кошти або надіслали товар ще раз.Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або комплектацію під час отримання у перевізника.У разі виявлення поліграфічного браку чи виробничого браку в отриманому товарі, заповніть анкету (письмову заяву) і надішліть на адресу: [email protected]Будь ласка, вкажіть у заяві:
- ПІБ Покупця/Одержувача та контактні дані (номер телефону, e-mail);
- номер та дату замовлення; вартість замовлення;
- назву товару з поліграфічним браком.
А також додайте фото бракованих сторінок.Претензії щодо якості отриманого товару, отримані на електронну пошту, розглядаються Продавцем протягом трьох робочих днів від дня їх отримання. У випадку визнання претензії Продавець надсилає Покупцю (за допомогою SMS або на e-mail, зазначений у претензії) реквізити, необхідні для повернення товару.Вимоги Покупця розглядаються Продавцем тільки за умови надання розрахункового документа, що підтверджує придбання товару у Продавця та товару, щодо якого є претензії.Шановні покупці! Просимо звернути увагу, що повернення грошових коштів за замовлення відбувається протягом 10 робочих днів від дати надходження відповідного запиту.